Barana

Lentament creue el pont

de l’albada a l’ocàs.

Fragor d’aigua rebel

al fons de la cinglera.

Recorde les traïcions

que m’acompanyen cada passa

sobre el sòl relliscós

i por a l’espadat dels ulls.

A la barana dels teus dits

recolze el meu cos en desfeta.

M’adrece cap a quin vol d’altra llum?

[Concurs del bloc Tens un racó dalt del món]

Anuncis

7 pensaments sobre “Barana

    • Espere que les visites et siguen agradables i profitoses. Moltes gràcies a tu per la iniciativa del concurs. Em sembla una molt bona manera de “fer xarxa”. Una abraçada

  1. Josep Maria, vinc de retruc del teu comentari, i em quedo fascinada, altra vegada de la projecció de la xarxa que ens uneix, moltes vegades essent tan lluny.
    Marxo amb el desig d’aprofundir en el teu bloc.
    Et llegeixo.

  2. Passat el termini per a participar al petit premi que he organitzat de A la barana dels teus dits, han estat 53 els poemes escrits. Estic molt content i agraït a tothom.
    http://jmtibau.blogspot.com/2009/05/premi-la-barana-dels-teus-dits.html

    Al post on recullo els enllaços he afegit dos digits davant de cada nom. Faré el sorteig de la següent manera. Guanyarà un exemplar dedicat de A la barana dels teus dits qui tingui la terminació del número de l\’ONCE d\’avui. Si no coincideix amb ningú, llavors tindrñé en compte les dues primers xifres. I si continua sense coincidir, farem el mateix amb el número de demà.

    Algú ha plantejat en un comentar la possibilitat de fer un llibre recollint aquests 53 poemes. No em sembla malament, si algun editor està disposat (difícil), i si tothom està interessat. Jo crec que el millor seria cedir els drets d\’autor per a alguna ONG. Què en penseu? Si poseu un comentari al mateix post, tothom llegirà les opinions de la resta.

    Una abraçada i moltíssimes gràcies de nou. Sou fantàstics i fantàstiques!!!

  3. Retroenllaç: el basar de les espècies » Blog Archive » Josep Maria Balbastre · «Barana»

  4. Retroenllaç: Presentació de «Totes les baranes dels teus dits» « editorial petròpolis

Deixa un comentari

